Neumím skoro nic, ale džob bych jako chtěla!

Vážený pane Babiši, ráda bych se přihlásila do výběrového řízení na post ředitelky společnosti AGROTEC vlastněné Vaším holdingem Agrofert. Ctíce presumpci nemožnosti  diskriminace uchazeče díky jeho neschopnosti, jež jste nastolil svou žádostí o post ministra financí, zde prohlašuji že:

Pracovní náplň týkající se plánování strategie rozvoje společnosti v servisu stavebních strojů za mne bude dělat můj kamarád Pavel, toho času stavař ve firme Hykl s.r.o. Řízení pohledávek, controlling a reporting za mne bude vyřizovat kamarádka Kateřina, toho času účetní ve firmě Prom-stav. Sledování vývoje trendů a novinek zaštítím osobně, protože mě baví objíždět veletrhy a nechat se hostit u stánků kvalitními lihovinami.

Co se požadovaných osobních kvalit týče, mohu Vám zcela v souladu s Vámi publikovanými požadavky nabídnout VŠ vzdělání (obor studia je v dnešním světě byznysu podružný), výborné komunikační a prezentační dovednosti, zdravé sebevědomí, tah na branku a cílevědomost. Také požadovanou obsluhu PC zvládám s dobrou uživatelskou zdatností, což je ovšem rutinou pro každého dnešního šimpanze. Neovládám němčinu, v čemž mne za peníze Vaší společnosti ráda zastoupí kamarádka Dana, která je tlumočnicí. Znalosti stavební techniky nemám, ale rychle se učím. Skoro tak jako Vy.

Jak můžete vidět, za mou žádostí o zajímavý džob stojí parta opravdových odborníků ve své profesi. Mohl byste zaměstnat přímo je, ale kam bych potom přišla? Závěrem mi proto dovolte podotknout, že by mi bylo ctí rozpracovat vaši zajímavou strategii typu „dejte mi lidi, já nadělám práci“ minimálně do formy pilotního pokusu.  Pokud lze toto provést při řízení státu jako firmy, nevidím důvod stejný princip neaplikovat i pří řízení firmy Vaší.

 S kolegiální úctou,

Barbora Topinková

P.S. Lustrační osvědčení a potvrzení o beztrestnosti mám.

Autor: Barbora Topinková | středa 6.11.2013 12:29 | karma článku: 36,99 | přečteno: 4168x