Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

zavítla jsem po dlouhé době a řvala smíchy. ó, děkuji. bylo mi to po té taškařici kolem voleb hustě třeba. a souhlas. i když, mohla by být tutta perča. když média začala psát o Topolánkovic a Paroubkovic posledních nadějích, vypadalo to chvíli, že vznikne bulvár pro mimina

0 3
možnosti
JR

J50a17r30a 49R46a90n80k

4. 2. 2013 23:18

Topinko, pisete stale lepe, skoda, ze se nedate na politiku, takovy humor ceskemu hradu chybi....a narod? Ten ho ma zapotrebi "jako koza drbani"!R^VR^

4 2
možnosti
Foto

Děkuju! Už jsem přemýšlela, zda díky této prezidentské volbě nevstoupím do politiky - z hlediska vyváženosti;-)

2 2
možnosti
KS

Podle sebe soudím tebe,jinak nad takovým projevem zapšklé závistivé blbosti nemám slov.....Rv

7 7
možnosti
JR

J61a76r68a 12R73a14n17k

5. 2. 2013 1:37

Tak tady jste zrovna "chytrymi" slovy nesetrilRv;-O;-O

.....zapskla zavistiva blbost" je Vas unikatRv

3 4
možnosti
MZ

M 23Z

4. 2. 2013 17:34

;-D;-D;-DR^

8 9
možnosti
Foto

Tak nevím, jestli v úřadech nebudou viset obrazy tři. Táta, máma a dcera.

9 9
možnosti
Foto

Obávám se, že otec a dcera. A nepovažuji to za vhodné.

6 8
možnosti
Foto

Tak na mně to působí, že jsem se ocitl v kurníku. Jedna slepice kritizuje postavení jiné slepice. Kohout by tam mohl udělat pořádek, ale slepice si budou stejně závidět růžovější hřebínek a pelešení se v prachu popele.;-D

15 6
možnosti
Foto

Ale fuj, Koliho, Vaše nezpůsoby snad předčí i nového prezidenta.A prosím, vysvětlete mi logický "smysl" sousloví "v prachu popele"??? To máte z Bible nebo prokrista z vlastní hlavy?

7 11
možnosti
PN

Hmm - z těch topinek něco smrdí. A česnek, česnek to určitě není... ;-(

13 3
možnosti
Foto

J51a44n 95D97l34o88u98h16ý

4. 2. 2013 15:51

prošel jsem se minulostí.. nakouknul do budoucnosti.. a ještě jsem se k tomu výrazně dobře pobavil ;-DR^

6 10
možnosti
Foto

J70a18n 76D60l28o68u55h53ý

4. 2. 2013 16:18

8-o nespěte, čtěte, myslete.. pravda, že by bylo u Báry dovoleno se smát, není žádná zmínka ;-D;-D;-D

3 8
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz