Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ano, šli jste příkladem. stejně tak se vyřešila otázka restitučních nároků z německé strany. náhradu majetku zaslanou po Labi již obdrželi

0 0
možnosti

Líbí zejména bod:

"Univerzity zrušily přijímací řízení a zkoušky včetně státnic. Upozorňujeme návštěvníky, že Praha je momentálně plná vystresovaných studentů..."

2 0
možnosti

Výborně!!!

A už jste zachytila aktualizovanou českou hymnu?

Kde domov můj, člunem tam pluj,

voda hučí po ulicích,

auta plují po silnicích.

Rybník mám hned za domem, zvyklej jsem na povodeň. A to je ta země česká, domov můj - vodní svět, domov můj - v blátě květ.

2 0
možnosti
Foto

;-D ... dvanáctka vede R^

Tak jsem sdílela pár humorných vět na FB a hned jsem dostala kouř, že se cynicky smějeme cizímu neštěstí. Jo holt někdo nepobere černý humor a někdo ani tejn soft ;-)

0 0
možnosti
Foto

Všude kolem mě strach, bezmoc, zkáza. A já? Blízcí příbuzní na P 8 očekávají, zda budou evakuováni, chatu jsem měla (asi už spíš nemám) na Třeboňsku, syna mám kousek nad Svobodou n. Úpou, odkud by měl do tří dnů odjet, jinak budu platit tuplovaný lázeňský pobyt už bez účasti pojišťovny, do práce jezdím dvouhodinovou oklikou (2 potoky + řeka), je zcela zničený útulek pro psy, který byl nedávno pracně znovu vybudovaný...

Začínám být pěkný suchar, jak jinak si vysvětlit, že mi není do smíchu?

2 1
možnosti

Smích je obrana a lék. Bratr byl v 2002 z Karlína OPRAVDU evakuován, přesto jdeme k němu zítra na rodinnou a předpokládám, že veselou, oslavu. Bydlí jinde a  tak "JEN" OPRAVDU vylejvá vodu ze sklepa, kteroužto práci po dobu oslavy přeruší.

Do práce, ti štastní, co ji mají, halt jezdí déle. Co je to proti neštěstí těch pod vodou...

0 0
možnosti
Foto

J19a78n 19D93l29o61u34h85ý

3. 6. 2013 19:25

je to drsný.. těžký.. ale, nesmíme se jenom hroutit.. a humorem se tomu čelit dá.. pobavilo R^

ještě zpráva pro vodáky: většina silnic je sjízdná ;-D

3 0
možnosti

tady je flák lužního lesa, rozprodali si ho spekulanti, ale je to jen divočina, nikdy tam nikdo kromě divokých kachen nevstoupil,,,zatímco jak bylo po desetiletí doložitelné náplavami, těžili jsme tam 200 let písek a bylo ho vždycky málo, les nepustil nic, když přišli Gross s Paroubkem, udělal se tam třímetrový kanál, takže odteče všechno ihned, v kalifornii je asi s vodou jinak podobně na řeckém ostrově...máchají se tedy pražáci zaslouženě, měli je vyhnat včas

0 0
možnosti
Foto

Český humor opět slavně vítězí. Tak v Národním prý dávaj Vltavu, výstavba tunelu Blanka je v plném proudu, Městskou policii nahrazuje Pobřežní hlídka a sudetští Němci se radují z navráceného majetku, který k nim doputoval po Laby. Inu proč ne. Ti, co jim voda bere chalupy, stejně nemají čas "brouzdat" internetem.

3 1
možnosti

Kdo by to byl řekl, že Sudety sousedí s Karačajevsko-Čerkeskem a spadají do povodí řeky Laby.:-)

3 0
možnosti
Foto

Tu ondatru mě bavilo pozorovat skoro hodinu. Při plavání si lebedila, evidentně spokojená s novou adresou na Janáčkově nábřeží.  :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz