Diskuse

Fejky nikdy!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já teda vůbec nechápu lidi, co řeší "značky". Mně se prostě věc buď líbí nebo nelíbí, sluší mi, nebo nesluší...Navíc teda značek znám asi jenom 5 a to počítám i  dopravní...

11 0
možnosti
MK

R^ Moje řeč. Naopak si myslím, že lidé co tak nutně vše potřebují značkové věci , si tím něco dokazují a zvedají si sebevědomí. :-)

6 0
možnosti
MD

Autorka poznamenala pod článek, že vyšel v Cosmopolitanu a čekala, že se postavíte do pozoru. A vy takhle? Dovolujete si nesouhlasit? Vy holoto, co nakupujete na stáncích! Místo toho, abyste byli vděční, že s vás "novinářka" z Cosmo udělá lidi, naučí citlivě vnímat modu! Tak to si opravdu nezasloužila! Stydte se;-O!

10 0
možnosti

A co to vlastně je, ten Cosmomolitan? Nemá to něco společného s paměťovou pěnou? Ta prý byla také vyvinuta při kosmickém výzkumu.

3 0
možnosti
MB

A co teprve takové fejky silikony, že?

4 0
možnosti
MK

Mariáne, kdysi jeden antický filozof napsal, že jsou dva druhy žen. Jedny se malují, aby zakryly svoje vady. Druhé se snaží vyzdvihnout svoje přednosti. V každém případě muž kupuje falešné zboží;-)

2 0
možnosti
Foto

Proti gustu žádný dišputát :) Já na rozdíl od Tebe koupil Ívlince nádherně vyšívané džany nejmenované proslulé módní značky bratru za tri kilča a panečku, jakou s nima dělala ve druhé třídě parádu ;)

2 0
možnosti
SK

Tak a dědičku jsi tím doživotně znemožnil, už to není Cosmo dívka. ;-D

4 0
možnosti
Foto

;-D R^

Mám štěstí, že mne honba za značkami míjí a na fejky jsem alergická ;-)

2 0
možnosti
MK

On Vás Štěpánko ten humor přejde, až se na srazu budete muset povinně líbat s Mistrem Lálou. :-)

0 0
možnosti
Foto

Aha. Tak už chápu, proč Švejk tvrdí, že "vojna s Turky musí být". On ten směnný obchod je někdy o držku.

Šejk: Tohle je fejk

Švejk: A tohle je bejk

Šejk: Tak kus za kus.

1 0
možnosti
JB

nemám tušení, ve kterém tropickém obchodě jste byla, ale pokud budete v místě, kde je zároveň i továrna, kde vyrábí tyto luxusní originály, je naprosto běžné, že se tam dají tyto originály koupit za pár haléřů. obvykle buď proto, že je zaměstnanci kradou, nebo proto, že mají třeba malilinkou vadu, pro kterou neprošli kontrolou a měly být zničeny, ale nebyly. a tak je možné koupit opravdový originál za setinu ceny a přitom se nebát, že materiál není kvalitní. Jak to ale poznat, to je to pravé umění.

3 0
možnosti
Foto

Takže mi tu doporučujete, abych kupovala kradené zboží??? No bravo!

1 2
možnosti
PK

Asi vás naštvu - ale nejste těmi značkami nějak postižená? Mám pocit, že už jste o značkách psala. 

Dle mého si inteligentní člověk koupí věci dle funkčnosti, užitné hodnoty nebo vzhledu. ne podle značky. Tipnul bych si, že podle značky kupují (a ostatní měří) ten, kdo si tím něco kompenzuje.

Ano, můžete napsat, že jsou to kyselé hrozny, mluví ze mě slepá závist. Protože nejen, že nemám žádný značkový hadr (pokud vím, možná se ke mě nějakým nedopatřením zatoulal), ale dokonce ani nerozeznám velkou značku od malé značky a tu od poloznačky... a dokonce nepoznám ani fejk. S poslední větou budete mít zcela jistě pravdu.

10 0
možnosti

A jaký typ lidí si myslíte, že má potřebu se na svých blozích zviditelňovat? Přesně takoví, jako je i autorka. Všichni si potřebují něco kompenzovat a dokazovat. ;-)R^

6 0
možnosti
Foto

,,Technická" : není náhodou originál logo na padělku také reklamou ,,dotčeného" subjektu? Navíc reklama neplacená? Dilema?Možná je to pro postižené ekonomicky i výhodné. Nač výrobek? Stačí prodávat ,,logo". A ten, kdo jej vytvořil za to nejspíš  dostal zaplaceno8-o;-)

2 0
možnosti
Foto

Není. Například fejkování kabelek LV tuhle značku zprofanovalo a poškodilo, bohužel. Fejky jsou tak rozšířené, že se ztratila exkluzivita...kdo chce mít kabelku, kterou má na ruce každá druhá?

0 1
možnosti
MD

Mně víc než fejky vadí lidi, kteří tohle téma pořád řeší.....

10 0
možnosti
Foto

Já třeba nošení fejku považuju za kombinaci krádeže s chlubením se cizím peřím. Takže toho, kdo ho nosí, ani tak neřeším, ale udělám si o něm dost nelichotivý úsudek.   

A k tomu řešení fejků - divíte se filmařům, hudebníkům a spisovatelům, když řeší, že se jejich díla volně stahují na netu? Já ne, je to jejich duševní vůlastnictví...a nošení fejku drahého oblečení je podobným prohřeškem.

1 5
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz