Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

právě kyslíkový dluh. pro samé nadávání, nač jsem to zas šlápla bych nebyla sto dodržovat pravidelné brániční dýchání a zadusila se dílem vzteky, dílem nedostatkem telefonního operátora. doporučuji to otočit. sama s tím mám dobré zkušenosti, neb když mě popadne záchvat, že musím vykompenzovat kouření a začnu se psem běhat, činím tak v turistických botách nezadajících si s kanadami.ty výsledky, když si pak běžíte v teniskách! pochybovači viz. E. Zátopek

1 0
možnosti
JR

J98a54r94a 72R53a95n64k

12. 6. 2014 7:57

R^ Jste stale jedna z nejlepsich....tadyR^

1 0
možnosti
Foto

BT: "Někdo říká, že běh v botách je jako sex s kondomem"

-Zkusil jsem obojí a nedá se to srovnat (stará židovská anekdota)

Tu karmu smáznutou z vašeho účtu včeličkou jsem si dovolil rehabilitovat na původní hodnotu. Za to, jak dlouhodobě držíte laťku češtiny na úrovni olympijského rekordu ve skoku vysokém, si ji plně zasloužíte.

Bosorkám třikrát zdar.  R^R^R^

3 0
možnosti
MS

Neřekl Vám ještě někdo variaci klasické hlášky, že běháte sice hezky, ale kolem cizího hrobu?

1 0
možnosti
FF

Ano...i zesnulí se potřebují odreagovat...;-)

3 0
možnosti
Foto

Bacha na hřebíčky, Topinko ;)

3 0
možnosti
Foto

Topinky se vším miluji a nastavuje mě to do psych.pohody, tak jak vaše bosé Topinkové 8-ochození mezi hroby  ..držím vám palce...[>-]EU

1 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz