Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Složitá otázka. Obchodník (obchodní centrum) tu není od toho, aby prosazoval své názory, ale musí respektovat názory svých zákazníků (kteří se jinak seberou a půjdou jinam). Pokud si tedy zákazníci opravdu stěžovali, je chování ochranky celkem pochopitelné.

Proto v současné multikulti době část firem podporuje různé multikutli nesmysly apod. Stejně tak, pokud bude např. většina zákazníků rasistická, tak obchodníkovi nezbude, než odmítnou romského prodavače (a, pokud by to nebylo ilegální, vyvést romského zákazníka). Obchodník sám rasista být nemusí, ale jsou-li jeho klienti, nemá moc na výběr.

Stačí připomenou britský řetězec Marks and Spencer, který se v jedné chvíli snažil vyjít vstříc muslimským zaměstnancům a multikulti loby, aby ho řekněme konzervativnější zákazníci vzápětí dotlačili postoj přehodnotit.

V Praze by to panu Zahálkovi asi prošlo bez problémů, jsme zvyklý na ledacos (bosého chlapíka jsem potkal dneska v metru, přemýšlel jsem, zda je to nějaký alternativní cosi nebo bezdomovec, spíš alternativní cosi).

1 0
možnosti
TZ

Mě zase trochu obtěžuje tahle reklama AFI http://goo.gl/iV9IIB v podchodu na pardubickém nádraží. Na slova paní mluvčí vrhá úplně jiný pohled.

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz