Diskuse

Jasná zpráva o konci slavičího světa

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nu což, slavíky oželíme nebo je v nejhorším pošleme nevyplaceně zpátky do Madridu. Důležité je, že Vy si stále držíte vysokou laťku. Tak si dovolím Vám s mírným předstihem poslat k blížícímu se svátku něco na boltec:

https://www.youtube.com/watch?v=0mxJQGOFAkY

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že jsem udělala dobře a místo sledování onoho pořadu si přečetla tvůj článek :-) R^

0 0
možnosti
PM

Ty souveti jsou horsi nez ti kritizovani slavici.

0 0
možnosti
DT

R^:-)

Skoro lituju, že jsem se na to nemohla podívat. Jestlipak se to najde někde na netu?

0 0
možnosti
ZJ

Tedy slečno - nebo možná - paní Barboro ..... Váš blog jsem nečetl!!Ale ta Vaše fotografie v záhlaví je MOC HEZKÁ R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Báro, vystihla jsi to přesně R^

0 0
možnosti
Foto

Zapšklý, nepřející komentář ukazuje, že my umělci to máme těžké Rv

0 0
možnosti
Foto

kolotočáři jsou umělci???

0 0
možnosti
Foto

Zlatého slavíka posledních 25 let nesleduji a dle Vašeho výborného vyprávění mám radost, že právem.

Vám karma patří. R^

2 0
možnosti
Foto

Barboro, nedíval jsem se a díky Vaší skvělé reportáži, jsem si oddechl. Máme na tento trapný pořad stejný názor. R^V

1 0
možnosti