Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

v Brně to tak nějak chcíplo na úbytě. jednu dobu byly víčka, ale nebylo je kam odevzdat... ale o tom to možná úplně není. zaplať pámbu, že náš pověstný cynismus je provázen tichou, leč urputnou solidaritou. zaplať pámbu, že o tom mluvíte. to je totiž další štěpné téma: jak nás naši politici přesvědčují, že nestojíme za nic a ve světě neuspějeme. a přitom prd. ba právě naopak. :-)

0 0
možnosti
PR

Dobrý den paní Bájo,já bych Vám chtěla moc poděkovat za krásný článek,který jste napsala opravdu bezvadně!Karolína je má spolužačka a její příběh znám a snažím se pomoci jak se dáV.....a Váš článek mě opravdu potěšil.Přeji Vám spousty úspěchů nejen v pracovním,ale i v osobním životě:-)....hezký den Petra

1 0
možnosti
TT

Tady má někdo smysl pro humor, jak za stara, jak za toho anonymního stara... :-)

0 2
možnosti
Foto

Tady víčka sbíráme pro místní školu, ale nějak jsem se nezajímal dál, co s nimi dělá R^

1 1
možnosti
Foto

Vždycky jsem si myslela. že se jedná o podvod. Tak jsem si to proklepla u těch firem a tak. Fakt je vykupujou!

4 1
možnosti
DM

No bezva! Víčka jsem donedávka sbírala taky, akotár něvěděla, kam  s nimi. Tak já to zase obnovím. Kam s nimi? Tobě? To je asi nejjednodušší, že?

1 1
možnosti
Foto

Mě ne, spíš se podívej na odlkazy na jednotlivé stránky. Jsou tam sběrná místa, tak si můžeš vybrat nejbližší Tvému bydlišti. DíkyR^

2 1
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz