Diskuse

Právo sedět

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

MHD jezdím pramálo, ale také se ve mně probudí organizační talent, chuť nasadit si placatou čepici a jednou ručkou ukazovat a druhou protáčet v lokti...

0 0
možnosti
Foto

Tak já jsem u nás ve Varech použil letos poprvé městský autobus a... paráda.;-D Žádné facky, místa přiměřeně, běžný ruský zápach a konverzace;-D;-DR^Výborně napsáno BarboroR^.V

3 0
možnosti
JG

"běžný ruský zápach" - ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Nejlepší jsou krosny- facelift jak od profíků;-(

1 0
možnosti
Foto

Pracovala jsem několik let v OC Šestka poblíž letiště. Autobus 119 narvaný víc zavazadly, než lidmi znám. Jeden čas jsem měla opravdu alergii:)

1 0
možnosti
Foto

U mně na klíně je vždy právo k sezení ... pokud tedy necestuji s manželkou :) Pak to právo sice dále trvá, nicméně má destruktivní charakter :)

4 0
možnosti
JV

Mně stačí ke spokojenosti, když každý druhý spolucestující v MHD má na zádech batoh. Kufr už mít nemusí.

Avšak zavazadla spoluobčanů již neřeším, neboť jsem se odstěhoval na venkov. Sem žádná MHD nejezdí.:-)

2 0
možnosti
Foto

O té Vaší poslední větě jsem včera napsal článek. Vám karma, také mě kufráci nebývale štvou. Se svými skoro sto kily to řeším odvážněji - ,,Omylem" o jejich kufry ,,zakopávám", čímž je působením své váhy posílám přesně na jejich nohy, a když se náhodou netrefím, tak po tom ,,zakopnutí" zavrávorám, a na ty jejich tlapky tak malinko dupám...;-)

2 0
možnosti
JD

jo, miluju ty barbíny, co vláči za sebou kufr na kolečkách velikosti stěhovacího vozu, pak čekají, kdo jim ho zvedne do vagonu, načež tím zatarasí chodbičku nebo půl kupé

4 0
možnosti
Foto

Já si jim na něj sedám...

3 0
možnosti
Foto

P60e60t88r 78K26r53á59l

17. 9. 2013 14:05

Karma! On je to s nimi někdy boj i v tom metru, ale je fakt, že v autobuse či tramvaji dokáží způsobit docela bizarní situace. Zejména v tramvajích nových.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS