Diskuse

Půlkulaté narozeniny

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

vše nejlepší a můj obdiv. to, k čemu jste dospěla tak mladá si já klopotně uvědomuji až před padesátkou

1 0
možnosti
Foto

Všechno nejlepší, Topinko :) V

3 0
možnosti
Foto

Jak říká jeden můj kamarád - "ze všech věků, které kdy budete mít, tenhle je ten nejnižší". Tak si ho užijte.

A na vaše přání a štičí přikázání:

http://www.youtube.com/watch?v=ORFWdXl_zJ4

1 0
možnosti
Foto

Statisticky 100%-ně prokázáno a to už je co říct...video je krásný, přesně takové balónky jsem měla na mysliR^

0 0
možnosti
KB

K82a51r11e85l 59B69o32č87e98k

28. 1. 2014 23:30

Och, Bárko, já netušil, fakt? Vůbec na to nevypadáte, vypadáte rozhodně tak o deset let mladší a jak jste to napsala uvolněně a lehce. SuprovýVVVV

1 0
možnosti
Foto

Najmu si Vás místo zrcadla, nástup ihned;-)!

1 0
možnosti
Foto

... skvělý ;-D R^

Vše nejlepší :-)

A rajtování na chcíplém koni fakt nemá smysl ;-D ;-) ;-D

1 0
možnosti
MS

Všechno nej, nej, nej;-)

3 0
možnosti

..tak to jsme starnice, koukam :) jinak samozrejme mladice .) Baro, preji Ti at Te neopusti Tvuj spisovatelsky um a Tvuj muz..:)) Krasny narozeninovy den!

2 0
možnosti
PP

Napsala jste to hezky, ale stejně z toho čumí taková ta sebeobhajoba - jsem skoro za zenitem, nemám chlapa, ani dítě, ale fááááákt mi to nevadí, páč jsem happy i tak - na mě působí smutně....

Fakt máte jemný vlasy a zkoušela jste na ně trvalou?

3 4
možnosti
Foto

S tím chlapem jste to netrefil, Bára je už několik let vdaná:-)

4 1
možnosti
ZS

Tak to Ti Báro, přeju všechno nej nej... užij si to a věř mi, že každý věk má svý dobrý ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Přidávám s k Zusce a přidávám další: Mám rád TOPINKU!;-D

2 0
možnosti