Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

sabesto

8. 11. 2011 15:46
Gratuluji

Gratuluji. Já jsem tam už nechal hodně kýblů negativní 0. 91 odběrů je asi skoro už dost. Nikdy jsem se tam neseznámil, asi moje chyba, že jsem to nezkusil. Že by příště?

Smutné je to, že si společnost dárců váží čím dál tím méně a že si nás neváží ani běžní obvodní lékaři. Naposledy jsme tam byli minulý týden s mladším sysnem, taky 0- a byli jsme tam úplně sami a tak to vypadalo jako by nám transfuzka patřila. Krvesajné párty je dobrý nápad.

0 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

8. 11. 2011 16:53
Re: Gratuluji

Na Karláku je nás vždycky docela dost, což mě baví...sama jsem tam nikdy nebyla...samý kluci a holky s pěknýma očima...91 odběrů - to už dostanete metál od prezidenta, no ni:-)? měl byste...

0 0
možnosti
MH

sabesto

8. 11. 2011 17:02
Re: Gratuluji

..za toto se v tomhle státě metály presidenta nedávají. Kdybych třeba někoho svázaného podříznul, možná by o nějakém metálu přemýšleli.

0 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

8. 11. 2011 17:37
Re: Gratuluji

Seznam:

Prezidenta ČNB

Prezidenta NKÚ

Policejního prezidenta...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz