Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-DV jen hezky srůstej, kdo by nás bavil. Hezké svátky topinko.;-)

0 0
možnosti

jistě. zvlášť ráno jsem úplně negramotnej, nebo jak to řekl starej Lotrando. výsledky mých srážek s realitou jsou i hmatatelné... jizva mezi obočím po nechyceném kladivu, na téměř ukoplém palci ve studené vodě na splavu, lehce kratší špičák po jednom obzvlášť zdařilém polibku a další a další. jsem životem zocelena, dalo by se říci...

0 0
možnosti
Foto

Obrušujme se do podoby bytostí s příběhem...někteří teda víc;-D

0 0
možnosti

Ach, jak jááá rozumím ;-DR^

0 0
možnosti

J87a48n 15L42u59k95a46v26e15c

27. 11. 2012 9:18

Velmi pěkné čtení takhle po ránu. mrzačte se jak chcete, Hlavně se nezmrzačte na tolik abyste nemohla psát. To by byla věčná škoda.

0 0
možnosti

Trpím tímto syndromem též a přísahám, že se snažím z prokletí vymotat...;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Děkuji, takové občerstvení jsem po dnešním dni potřebovala. Po Renátě Francová druhá blogerka, která mě dokázala rozesmát. ;-D

2 1
možnosti

Do doktorských statistik jsem se určitě zapsal na krčním, když na otázku co jsem jedl, že se mi to zabodlo v krku, jsem odpověděl - "ovesnou kaši".

2 0
možnosti

;-D nepochybuji, že jste jim udělal radost

0 0
možnosti

První odstavec Vašeho článku je vynikající. 

za článek R^:-)

5 2
možnosti
Foto

Jestli myslíte tu příhodu, jak mi při hře v lidské kuželky vyhodili palec z kloubu - včetně následného srovnání - tak máte sakra pravdu;-)

3 2
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz