Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Barunko, bejt švorc a k tomu smutnej bejt, by bylo horší.

Laskavé dny vinšuju, a nejen vánoční!

5 0
možnosti
Foto

Děkuju! Kdyby mě platili za úsměv, budu milionář;-)

4 0
možnosti
LB

když spočítám,kolik jsem investovala coby Ježíšek do letošních Vánoc,tak by to bylo na 14 dní all inclusive nejméně do Turecka a vůbec by mi nevadilo,kdyby letenka byla jen jednosměrná;-D

krásné a pohodové dny sváteční;-)

4 0
možnosti
BM

Když jsem byl malý kluk, tak mě můj děda říkal, že Ježíšek pojede letos na "manetu" ( to bývalo něco jako moped.) a že pojede kolem udělá prd, prd a pojede dál. Naštěstí už manety nejsou a já už jsem velký kluk.

Hezké vánoce všem.

4 0
možnosti
PS

Ne uplne chapu, jak muze ekolozka jezdit v naftovem aute. Jiste, ma nizsi CO2, ale co pevne castice a NOx?

1 2
možnosti
Foto

Mno momentálně jezdím totálně ekologicky stopem;-)

4 0
možnosti
ZF

Jestli hospodaříte, jak popisujete tak nechépu kde jste přišla k Volvu. Raději nic nepište.

Přeji pěkné svátky!!

3 4
možnosti
MT

Mozna se budete divit, ale i lide kteri maji dum a auto mohou byt prechodne bez hotovosti. Rika se tomu 'nepredvidane vydaje' ktere vy ale nikdy nemate, ze ? Stane se nejaka nouzova 'udalost' a tradáá ! Ty dva tisice co jsem mel mit v kapse usetrene jsou fuč...

3 0
možnosti
PK

P44e77t93r 46K81o41l68á21ř

24. 12. 2013 14:59

Hlavně že nejste Švorcová.

4 0
možnosti
Foto

Moc si z toho nedělejte. Koruna přece klesla v ceně. :-)

PS. Hloupý rádobyvtip, že jo? :-(

3 0
možnosti
Foto

Milý Ježíšku, mohl bys, prosím, přinést pořádnou koliku šéfovi ČNB;-)?

3 0
možnosti
Foto

Heč, mě zbylo i na svařák;-D. Hezké Vánoce přeji :-)R^V

5 0
možnosti
MS

Nám nezbylo ani na ten svařák, ale špajz i mrazák jsou plné a ve sklepě se najde i pár litrů alkoholu;-D;-D.

6 0
možnosti
MJ

Hezký den.

Vy dokonale znáte i moji situaci. 

Ovšem Volvo ne, ale favorit na plyn. Nedáme to dohromady  ne? Ano?;-)

Hezké Vánoce a šťastný Nový rok

4 0
možnosti
VM

V18l74a75d84a 70M59u64s81i62l

24. 12. 2013 12:04

Obratte   své zraky k literatuře. Již jeden poet/myslí  Vrchlicý/ napsal   Básen: Smutné jsou Vánoce chudých...

    / nastává smutná  chvíle pro otce  O  Vánoice,   O  Vánoce

2 1
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz