Diskuse

Srdce v aukci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

NewDorianGray

6. 6. 2011 18:51
Kdysi, to už bude nejmíň deset let,

mě na mostě Legií zastavil mladý muž se psem. Požádal mě o nějaké drobné. Hrozně jsem spěchal a chladně a nekompromisně odpověděl "nemůžu". Jenže pak to přišlo. Bez nejmenší výčitky či známky zloby neskutečně čistým a nevinným hlasem se stopou smutku v očích odpověděl "děkuju". V ten moment by se ve mně krve nedořezal. Než jsem se vzpamatoval, byl pryč. Chtěl jsem to napravit, ale spěchal jsem a tak jsem to nechal být. Od té doby jsem někomu přispěl jistě tisíckrát, ale ten pocit hanby si nesu dodnes.

0 0
možnosti
MD

daadyy

6. 6. 2011 21:32
Re: Kdysi, to už bude nejmíň deset let,

no vidíš a já nepřispěl a snesla se na mě sprcha nadávek a div né výhružek..ten dobrý pocit, že jsem nepřispěl si nesu dodnes.

0 0
možnosti
JZ

71W

6. 6. 2011 18:32
NEDÁM !

NEMÁM, NEDÁM, UŽ JSEM PŘISPĚL, NECHCI, SPĚCHÁM, NEMÁM NIKOHO RÁD, JSEM CHUDEJ A NEJLÉPE  "NECHCETE NĚCO PŘISPĚT VY MNĚ ?  "

Věřte, tyto výmluvy na popsané citové  vydírání fungují. Přeci vím, jak to sám dělám.

Zdraví Jan Zíma !!

0 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

7. 6. 2011 20:19
Re: NEDÁM !

tento jazyk se teprve učím, Vaše fráze jsem si zapsala do slovníčku:-) 

0 0
možnosti
DM

Aretta

6. 6. 2011 17:04
Wow...

zaskočila jste mě... Čekala jsem rozverný útok na bránici a útok přišel trochu výš... které že je to zvýrazněné slovo? ;-)

R^R^R^

0 0
možnosti
ZO1

Zálohovaný obal 10

6. 6. 2011 16:53
Sponzoruju

vlastní rodinu.

0 0
možnosti
AJ

astrudina

6. 6. 2011 16:50
Já už přispívám -jinak

Dávám jednomu postiženému chovanci ústavu peníze na přilepšení a občas koupím Nový prostor - tam se někdo snaží postavit na vlastní nohy, tak to ráda podpořím.

Kasičky výjimečně  - jen kde vybírá Skaut.

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

6. 6. 2011 16:43
já nepřispívám

místo toho sponzoruji jeden dětský fotbalový klub. to jsou účelněji vynaložené peníze.

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz