Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

5. 3. 2012 18:00
tričko s krokodýlem bych na sebe nevzal ani mrtvej

:-) nepřipadá mi vůbec in. Design jak blbeček z vyberové školy. Už jen ty límečky mi připomínají vzorňáčka bonzáčka. :-) hadry si kupuju podle toho jak vypadají někdy značku někdy bez, ideálně bez loga. A to většinou pod dozorem nějaké baby co mi poradí, co mi sedí.

1 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

5. 3. 2012 18:04
Re: tričko s krokodýlem bych na sebe nevzal ani mrtvej

Kotzoure, jsi mého srdce šampionR^...viditelný logo je těžce out;-)

0 0
možnosti
MM

Vosiczka

5. 3. 2012 17:08
Já to mám jednoduchý.

Mám tu výsadu, že mohu být "za drbana". Jsem v tomto směr absolutně nemoderní a většinou nosím "nějaké" rifle (značku nevím, bazíruji však na "klasickém\" střihu) a "nějakou" košili (měla by mít dvě kapsy, pokud možno zapínací). Přesto mne svět módy docela zajímá - snažím se přijít na to, kdo ty šílené, nepraktické a nehezké věci vymýšlí a proč si to lidé kupují. To první se  nechá poměrně snadno zjistit, to druhé je pro mne zatím naprostá záhada.

0 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

5. 3. 2012 17:27
Re: Já to mám jednoduchý.

Kdo? Homosexuální návrháři, jež chtějí ženské tělo vtěsnat do chlapecké formy. Proč? Protože nepoužívají selskej rozum a dají na reklamní bulíky na nose...

1 0
možnosti
PJ

denver

5. 3. 2012 16:23
Tohle jsem si

fakt přečetl s chutí. Značky hader jsou mi dost ukradené, dávám přednost značkovému alkoholu, mapám a textům. Barbora je pro mě dneska už značka. R^;-)

0 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

5. 3. 2012 16:24
Re: Tohle jsem si

Díky! Máte rád rum Legendario?

0 0
možnosti
J

jupp

5. 3. 2012 16:19
Uz jsem mel abstak,

ale dockal jsem se.

opet top R^

0 0
možnosti
L-OSM

Lobo - obchodník s mozky

5. 3. 2012 16:18
Diesel znám,

to je vznětový motor. A o tom ostatním jsem neslyšel:-P

1 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

5. 3. 2012 16:19
Re: Diesel znám,

;-D...zlatý chlapi!

2 0
možnosti

Ottis300

5. 3. 2012 16:00
Co si, slečno ekoložko, vypěstovat len,

vymáčet, vyčesat, vyvalchovat nebo obráceně, nevím, spříst a utkat. A mohou nám všichni vlézt na záda, i s krokodýly. Vyšijeme si tam orosený půllitr. :-) Ale v zásadě máte pravdu.

0 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

5. 3. 2012 16:02
Re: Co si, slečno ekoložko, vypěstovat len,

Logo s půllitrem zní ďábelsky přitažlivě!!!

Jinak jsem pro dělbu práce - já hledám vodu, čistím vodu a výměnou chci tričko dobré ceny.

0 0
možnosti
SS

myskamiki002

5. 3. 2012 16:00
aha

takze balici si tady koupi predrazene znackove zbozi a Vy si to same znackove dovezete levneji. Prominte, ale me z toho vychazi, ze jste stejna znackova ovce, jen si roucho poridite levneji.

3 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

5. 3. 2012 16:00
Re: aha

značková, to jo...ale ne blbá;-)

1 0
možnosti
R

Roman37a

5. 3. 2012 15:41
Zajímavé.

Ekoložka lítá pro hadry přes půlku planety:-) Nějak jsem nepochopil proč by na z Číny dovezený prefabrikát vyšíval nějakej snědej Maureťan logo.

0 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

5. 3. 2012 16:00
Re: Zajímavé.

Ekoložka lítá přes půl světa pozorovat delfíny...hadry byly cestou. Už jsem zkoušela chodit po Praze nahá, ale lidi mě buď pokutovali nebo se ptali, za kolik?

2 0
možnosti
AP

AAP včera

5. 3. 2012 15:37
Svatá pravda

;-)R^

1 0
možnosti
LV

baloun

5. 3. 2012 15:14
Za blbost se připlácí,

ztraceným časem nad takovou slátaninou...

3 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

5. 3. 2012 15:20
Re: Za blbost se připlácí,

baloune, baloune...tak to nečti;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz