Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK
Foto

Jeden velmi mladý český hokejista odešel letos do NHL (to je taková možná nejvyšší světová hokejová liga). Mnozí čeští hokejoví odborníci to hodnotili negativně. Měl počkat, je moc mladý, nezkušený, neprosadí se. Během několika zápasů o tom mladíkovi psali od Floridy až po Aljašku. Vyrovnal i překonal letité rekordy. A na tiskové konferenci prohlásil: já přece hokej vůbec neumím, teprve začínám... Může to být vrozená skromnost, falešná skromnost a nebo taky vzkaz těm hodně chytrým a schopným.

6 0
možnosti
Foto

Já nevím, jestli je to skromnost falešná, vrozená nebo vzkaz chytrým (když už se na to poslední větou nepřímo ptáte), ale ani jsem tak úplně nepochopil, jak nějaký bruslista s klackem souvisí s odbornou kvalifikací pana Babiše a slečny Topinkové.

0 3
možnosti
Foto

Že jo? A navíc je to i vtipný. Na rozdíl od toho otevřenýho dopisu Zemanovi, kterým mi poslední dobou furt někdo spamuje mail-box.

0 0
možnosti
PH

Žádný učený z nebe nespadl. :-)

2 0
možnosti
JD

vy si fakt myslíte, že ministr musí být odborník v daném oboru? Od toho tam má náměstky a sekční šéfy.

2 0
možnosti
Foto

Ne, já si jenom myslím, že když chci být ministr, musím mít pro to legální předpoklady - např. lustrační osvědčení a vizi. Vlézt do politiky s haló efektem a pak vycouvat s tím, že do vlády nechci a že vlastně nic nevím je slabota. Zaštiťovat se partou odborníků kolem mne je druhá slabota - buď tam jdu sama za sebe, protože na to mám, nebo ať dělají rovnou Ti odborníci, kteří mi stojí za zády, no ne;-)? Minimálně se ušetří jeden plat...

8 6
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz