Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
KT

přesně tak! jak potkáte dámu bez rukaviček, či pána bez špacírky, vyvést! jo, maloměsto, to vás dostane z trudnomyslnosti co by dup. už se mi nechce, ale zamlada jsem si též vymýšlela, jak moje matka říkávala, "módní kreatůry" k vyvedení zaprdlých z míry. kamaráda pozdravujte mezinárodním pozdravem: ať ti větrá!

6 0
možnosti
Foto

K82a44r31e54l 87M56á28d59l71e

18. 7. 2014 12:19

Rád bych se postavil za nějakou stranu, ale bohužel jsem u toho nebyl a tady čtu informace poněkud nejednoznačné.

Sám jsem dlouhá léta chodil v létě taky bosý, k tomu kraťasy z rozervaných džínů a tílko bez rukávů. Když mi začaly praskat paty a plosky, přešel jsem na kristusky (= podrážka plus pár kožených šňůrek, výrobce obuvnické družstvo Botana, stálo to sice pár kaček, ale za sezónu jsem odrovnal dvoje). Nikdo na ulici ani v obchodech mne kvůli tomu nešikanoval.

V té pardubické záležitosti to může vypadat na přehnaně aktivního sekuriťáka, ale - jak jsem napsal nahoře, neviděl jsem to - pokud dotyčnému ten kilt nezahaloval tu podstatnou anatomii, tak bych se snaze o vykázání nedivil.

0 0
možnosti
TZ

Můžete si udělat obrázek, komu je vidět pod sukni. Reklama na AFI v podchodu na nádraží v Pardubicích http://goo.gl/iV9IIB

1 0
možnosti
AJ

Když on se mu ten "kilt" kapku rozvíral a pán jaksi nenosí prádlo...

0 1
možnosti
TZ

Technické řešení kiltu je na http://www.upv.cz Pokud se kousek odklopí horní vrstva, to ale musí být i silnější vítr, tak tam jsou ještě seskládané tři další.

2 0
možnosti
ZB

Dobré, jen  nedávejte typy měšťákům, nebo to tady bude jako v číně za Maa :-)

3 0
možnosti
Foto

Kamarád to není...ale dobrý známý ano...a tak jsem ho už podpořil, Topinko, i jinde :)

https://plus.google.com/114024976429236433885/posts/LVKMdoTf5qU

3 0
možnosti
ND

Proč obchodnímu centru říkáte chrám rozežranosti a mamonu? Tomu nerozumím. Je to obchod. To, že vyvedli z obchoďáku vašeho známého, asi neměli dělat, jestliže to bylo jen kvůli nevhodnému oblečení a neobutí. Je pravda, že ochranky jsou někdy... no dobře napíšu - s méně vyvinutým IQ, ale proto nezavrhuji ani  ochranky (co mají obchodníci dělat proti zlodějům), ani obchodní centra. Ona ta centra nejsou jen pro ty co mají peníze a kupují jen značkové oblečení... víte?

4 3
možnosti
TZ

Viděl jsem ochranku, jak někoho honila do vzdálenosti cca 500 metrů od OC. Na dálku jsem nepoznal zda jsou z AFI nebo z Tesca. Ale ten běh trošku flákali, jinak by toho co vypadal že moc neběhá dohonili.

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz