Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mama Kami

1. 12. 2011 11:56
Díky

Asi je to už hodně "zaschlá" diskuse, takže ani nečekám odpověď, ale kdyby náhodou někdo z dárců ještě zabloudil do těchto virtuálních končin, tak jako že díky. Já jsem dost silný anemik, nemůžu tudíž moc darovat. Ale letos mi pár krevních a plazmových konzerv hodně pomohlo. Nejsem ani adrenalinovou sportovkyní, ani nijak zvlášť nikam nechodím, zásadně neriskuju úrazy. Jen jsem komplikovaně přišla o skoromimi. Není to ničí vina. A mohla jsem šupajdit za ním na druhou stranu, nebýt takových jako vy. A učinit tak siroty z mých puberťáků a batolete. Ještě jednou dík.

R^

0 0
možnosti

Dimra

2. 12. 2011 8:30
Re: Díky

Ahoj,

jsem rád, že moje krev jde do žil takových lidí jako jsi Ty a jiní potřební.

Ale co mi KUREVSKY drásá nervy a kazí chuť dále darovat je kauza Diag Human a podobní podnikatelé, kteří si mastí kapsu na dobrovolných dárcích. POchopím, pokud s mojí krví obchodje nemocnice, nebo stát, ale nedokážu rozdýchat, když do tohoto koloběhu vstoupí další subjekt, který z toho má ten největší vývar a pak za dané prachy "nekoupí dárcům ani bombonieru".

A přiznám se upřimně, že v prvních letech téhle kauzy, sem několik let nedaroval. Pak jsem to překousal a dneska světe div se, kauza je stále na stole a stále je aktuální .o((( Nebýt tohohle období, tak už šlapu cestu ke zlatu... a mohl jsem pomoci mnoha dalším lidem.

0 0
možnosti

David007ek

29. 11. 2011 12:37
o darovani krve jsem premyslel

ale, kdyz ted ctu, ze to je idealni misto k seznameni se slecnou s peknyma ocima, tak neni co resit.. rohlik si muzou nechat:))

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

17. 11. 2011 21:24
zrovna nedávno jsem přemýšlel, že se taky nechám vysát

Mám AB, což celkem frčí. Dva dny střízlivej snad vydržím.......tak milý ježíšku, letos bych si přál, aby mi příští rok všichni otrapové políbili....(no ty víš);-DR^

0 0
možnosti

barbora_topinkova

19. 11. 2011 14:52
Re: zrovna nedávno jsem přemýšlel, že se taky nechám vysát

Přimluvím se u něj...;-)

0 0
možnosti

Ježikača

12. 11. 2011 2:11
ha,

že vás tam nevezl ten s pěknejma očima, co? člověk dá telefon s jasným úmyslem a vyklube se z toho obezlička. taky mají moc pěkný kabelky a vesty, tam, co mají ten kožíšek

0 0
možnosti

barbora_topinkova

12. 11. 2011 8:42
Re: ha,

jste moje krevní skupina...v desigualu člověk neví, co by dřív vyzkoušel...a nepustil z ruky...pěkný modrý woči, to je u chlapa vždycky tragédie - moje:-)

0 0
možnosti

Aretta

9. 11. 2011 16:26
:-))

Pěkný... akorát je mi tedy líto toho kluka, co musí mít ty pěkný oči v kapse:-)

0 0
možnosti

barbora_topinkova

11. 11. 2011 7:55
Re: :-))

občas se mi povede zamotat si nohy do sebe:-)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

8. 11. 2011 19:14
Řekni mi nějaký

sprostý vtip, zaklej a povykládej o nemravných myšlenkách...já se pak u ježíška přimluvím, aby ten seškrtaný seznam trošku zase doplnil ;-) ;-D

0 0
možnosti

barbora_topinkova

9. 11. 2011 9:13
Re: Řekni mi nějaký

Ve stejnou chvíli jsou 2 mladíci na opačných stranách zeměkoule.

Jeden kráčí po laně mezi dvěmi mrakodrapy.

Druhému ho kouří 85-ti letá žena.

Oběma najednou jde hlavou stejná věta. Jaká?

Nedívej se dolů...:-)

0 0
možnosti

Mablung

8. 11. 2011 17:12
AB+

Njn, také občas dám krev, ale coby univerzální příjemce nejsem až tak žádaný jako nuly :-)

Co se stanic týče, usměvavost sestřiček je skutečně výbornou změnou. Ale bohužel, s žádnou hezkou babou jsem tam nikdy ani slovo neprohodil :-(

0 0
možnosti

barbora_topinkova

8. 11. 2011 17:36
Re: AB+

Přijďte na Karlák...hejna studentek jen pro potěchu Vašich očí!

0 0
možnosti

djcharlie

8. 11. 2011 16:58
A tak jo

Už o tom dlouho přemýšlím a tenhle článek asi přispěje k tomu, že to konečně udělám. R^

2 0
možnosti

barbora_topinkova

8. 11. 2011 17:35
Re: A tak jo

R^

0 0
možnosti

MKS

8. 11. 2011 16:33
Časy a pravidla se mění

Jsem také dárce a nějaký litřík už jsem také věnoval ve prospěch ostatních. Rád bych jen upozornil, že výhod spojených s dárcovstvím úbývá. Mám velice pokrokového zaměstnavatele co se týče znalosti předpisů a zákonů. Od 1.1. 2011 platí nový předpis podle něhož dárce nemá nárok po odběru na den volna. Při ranní směně máte nárok na 4,5 hodiny na odběr zbytek musíte napracovat. Při odpolední směně nemáte nárok na žádné volno a musíte přijít na celou odpolední směnu. U nás v práci s tím vyrukovali hned 1.1. 2011, protože pořádek musí být. Jsem zvědav co přijde v rámci úspor jako další. Zdravím všechny dárce a těším se na setkání při odběrech, vždy se sejde skvělá parta.

0 0
možnosti

barbora_topinkova

8. 11. 2011 16:52
Re: Časy a pravidla se mění

sakra sakra...asi řeknu adminovi, aby Váš příspěvek vymazal...já totiž svému zaměstnavateli stále s hrdostí tvrdím, že mám nárok na celej den:-)

0 0
možnosti

sabesto

8. 11. 2011 15:46
Gratuluji

Gratuluji. Já jsem tam už nechal hodně kýblů negativní 0. 91 odběrů je asi skoro už dost. Nikdy jsem se tam neseznámil, asi moje chyba, že jsem to nezkusil. Že by příště?

Smutné je to, že si společnost dárců váží čím dál tím méně a že si nás neváží ani běžní obvodní lékaři. Naposledy jsme tam byli minulý týden s mladším sysnem, taky 0- a byli jsme tam úplně sami a tak to vypadalo jako by nám transfuzka patřila. Krvesajné párty je dobrý nápad.

0 0
možnosti

barbora_topinkova

8. 11. 2011 16:53
Re: Gratuluji

Na Karláku je nás vždycky docela dost, což mě baví...sama jsem tam nikdy nebyla...samý kluci a holky s pěknýma očima...91 odběrů - to už dostanete metál od prezidenta, no ni:-)? měl byste...

0 0
možnosti
  • Počet článků 85
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4257x
Geoložka, běžkyně, triatlonistka a tanečnice flamenka s rozvinutým smyslem pro hédonismus.

Autorka knih "Z lehu k běhu" a "Vánoce na sádle a jiné trable". Redaktorka časopisu Cosmopolitan.

Principiální odpůrkyně pitomců všeho druhu a propagátorka užívání zdravého rozumu ve všech aspektech lidského života.

www.pivaruvpruvodcegalaxii.cz

https://www.facebook.com/barboratopinkovaspisovatelka/

http://www.vecizpolicky.cz